הבמה: בייבי שופינג (או: 6 טיפים הכי טובים לקניות ברשת!)

לא בכל יום אני פוגשת בלוג שמפיל אותי מהרגלים, אבל הבלוג של יעל עשה את זה כי הוא על נושא כל כך חשוב וחיוני – קניות באינטרנט!! כאילו… די!!!! ועוד בהתמקדות בצרכים של הורים לילדים. אבל אין לי מה להכביר במילים, תקראו את מה שיעל מספרת ואת העצות הנהדרות שלה:

4068-baby-shopping-בייבי-שופינג

היי, אני יעל, אמא של פיץ, ארכיטקטית ביום ובלוגרית בלילה (לא באמת בלילה, אבל לפעמים כן, כי אני אמא טריה). אני כותבת את Baby Shopping, בלוג על קניות באינטרנט, באופן ספציפי לילדים (ביגוד, החתלה, האכלה, מתנות וכו'). בבלוג אני מנסה להסביר, לעזור ולהקל על הורים בחיפושים אחר מציאות (לפעמים במחיר ולפעמים בייחודיות) באינטרנט ולעודד קניות ברשת (גם מהארץ וגם מחו"ל), משום שתחום זה עדיין בחיתוליו בארץ.

הבלוג שלי נועד לעזור לכל אותם הורים רוכשים לנווט באינסוף ולצאת מזה בחיים (ועם כמה שפחות נזק בכיס) או בקיצור – I Am, Without a doubt, An Internet Shopper

4072-baby-shopping-בייבי-שופינג
הצטרפו אלי.

1

אל תפסלו קניה לפי מחיר המשלוח! עכשיו זהו הטיפ הכי חשוב שאני יכולה לתת לקונה המתחיל באינטרנט.

רובנו (במיוחד משום שלארץ תמיד המשלוחים מאוד יקרים) רגישים מאוד לנושא מחירי המשלוח ולפיהם פוסלים מוצרים על הסף.

וכן. המון פעמים המשלוח ממש ממש מוגזם (ולפעמים גבוה מהמחיר של המוצר עצמו), אבל קחו תמיד בחשבון את המחיר הכולל של המוצר ביחד עם המשלוח כשאתם מקבלים החלטה האם הקניה מוצדקת וריאלית או לא.

לא פעם יצא לי לבצע הזמנה של מוצר עם משלוח במחיר כמעט כפול ממחיר המוצר אך עדיין בסה"כ המשוקלל של ההזמנה המחיר היה נמוך משמועתית מהאלטרנטיבות בחנויות פה בארץ…

לכן, אני ממש ממליצה לקחת בחשבון רק את המחיר הכולל.

בנוסף, הרבה פעמים מחיר המשלוח אינו משתנה ככל שמוסיפים מוצרים נוספים להזמנה באתר (זה קורה הרבה באמזון). וכך, הזמנה שאולי לא הייתה משתלמת של מוצר אחד והמשלוח, אם מוסיפים עוד 2 מוצרים נוספים שאנו רוצים למשל, הופכת פתאום למשתלמת ביותר!

קיצר- בדקו את המחירים, ואז בדקו שוב ושוב ונסו לשחק עם הגדרות ההזמנה. מומולץ!

 2

במידת הצורך, השתמשו בחברת שילוח. העולם היום מאוד מאוד קטן. וכל מוצר שתרצו (פחות או יותר) נמצא בקצות האצבעות שלכם. רוב האתרים שולחים היום לישראל, ואלו שלא, יכולים לשלוח לחברת שילוח (או הדודה בארה"ב…) לפעמים, אגב, שווה לשלוח עם חברת שילוח על פני שירות המשלוחים שמציע האתר עצמו. במחירי משלוח גבוהים מאוד שווה לבדוק זאת.

 4067-baby-shopping-בייבי-שופינג

3

תחפשו קופונים! ברוב כמעט מוחלט של האתרים האמריקאים (וגם בלא מעט מאירופה ובארץ) יש כל מיני קופונים של הנחות שוות ממש! שווה לעשות חיפוש זריז בגוגל, Ebates, ובאתר עצמו אחרי הנחות שכאלו.

 4

תשתמשו באתרי cashback ככל הניתן. גם אני הייתי סופר סקפטית לגבי האתרים האלו. לפחות בכל הנוגע לאתר Ebates- אני יכולה לערוב לו לחלוטין. באמת קיבלתי תשלומים ל-PayPal שלי ממנו. מדהים!

לקריאה נרחבת על האתר והסבר מפורט עליו- http://www.babyshopping.co.il/2016/01/ebates.html

5

תשתמשו ב-PayPal איפה שניתן. פייפל (PayPal) הוא למעשה סוג של ארנק דיגיטלי. פייפל הוא זה שמחוייב ע"י האתר ממנו קניתם. הוא מחייב את אותו הסכום הכסף מכרטיס האשראי שלכם ומשלם לאתר.

הוא שומר עלינו מכל משמר. מוודא שאף אחד לא יגנוב לנו את פרטי כרטיס האשראי. נותן לנו גב במקרה שלא קיבלנו את המוצר או שמשהו לא היה בסדר עם המשלוח.

AMAZING!

6

אל תשכחו את המיסים! לי יצא ללמוד את זה בדרך הקשה בתחילת הדרך… מעל סכום של 74.99$ תחויבו במע"מ על כל חבילה נכנסת לארץ. אם שלחתם אותה עם חברה כמו FedEx ודומיה, תפרדו מעוד סכום עבור 'דמי טיפול'.

אז שימו לב. ותחשבו היטב את מחירי ההזמנה.

יש עניין עם חישוב מחיר ההזמנה עם ובלי המשלוח. הסברתי הכל בבלוג שלי בצורה גרפית כיפית וברורה. ממליצה להעיף מבט- http://www.babyshopping.co.il/2015/12/blog-post_16.html

 

4071-baby-shopping-בייבי-שופינג

בהצלחה בקניות! 🙂

לאתר בייבי שופינג

לפייסבוק

4070-baby-shopping-בייבי-שופינג

***

במדור הבמה אני מציגה אחת לשבוע עסק או יוזמה שעשויים לעניין את קוראות האתר. למדור העדפה חזקה לעסקים של נשים וליוזמות שידברו לליבן של נשים ואמהות.

איני מקבלת דבר תמורת הקידום על הבמה, ואין באפשרותי לבדוק את איכות השירות המוצע.

יש לך עסק, יוזמה, מטרה או יכולת שחשוב לך לקדם? ספרי לי.

שתפי את הפוסט

באותו נושא

הבמה: Perfect Braids

כל ילדה רוצה צמות של נסיכה… אבל לא כל ההורים הם קולעים מדופלמים. היום על הבמה – קורס לצמות מושלמות!

קרא עוד »
דילוג לתוכן