כולנו עסוקים במידה כזו או אחרת בתרבות הצריכה. הגענו למצב שבו כל אחד חייב לנקוט עמדה אקטיבית –  האם אנחנו באמת מוכרחים לרכוש כל גאדג'ט חדש וכל להיט אופנתי? ומה עושים עם המשפט הנוראי: "אמא… תקני לי! אבל לכולם יש!"…

אחת ההתנסויות שהכי הדהימו אותי כאם טרייה היא מסיבות ימי הולדת. מכיוון שהבן הבכור גדל במנהטן הוזמנו למסיבות יום הולדת לבני 4 שעלותן הגיעה לאלפי דולרים. אבל אפילו בעיר התחרותית בעולם פגשתי הורים שבחרו לחגוג במסיבה פשוטה בפארק או בגינה שליד הבית ובמקרים רבים המסיבות האלה היו יפות יותר ומהנות יותר.

3618-party-box-תיבת-ההפתעות
יום הולדת בנות פיראטיות, דקלה עמית

כשאנחנו ניגשים לתכנן מסיבת יום הולדת בעצמנו כולנו חוששים מההפעלה של קבוצת ילדים. וחוץ מזה, מה יהיה אם הילדים יגידו שהמסיבה של יונתן, עם ההפעלות היקרות והמפעיל המקצועי והמתנות הממותגות הייתה יותר שווה? כך מתחיל המדרון החלקלק שבסופו הורים מוציאים הרבה כסף שאין להם על מסיבה רעשנית שלא ממש מתאימה לטעמם האישי, ובכל מקרה היא תישכח אחרי שבוע. רף הריגוש עולה ועולה וכל מסיבה מפוארת יותר מהקודמת.

3614-party-box-תיבת-ההפתעות
יום הולדת דקלה עמית

דקלה עמית מציעה לנו חלופה שפויה, ערכית ויפה. באתר שלה תוכלו לרכוש תיבת הפעלות שבה כל מה שאתם צריכים למסיבה מקסימה שתפעילו בעצמכם, בסביבה שנכונה לכם, באווירה משפחתית ותוך כדי שאתם הופכים לגיבורים הפרטיים של הילדים שלכם. התיבות מכילות מוצרים שפותחו ויוצרו בארץ, הן ייחודיות ומעניקות לכם מסגרת להפעלה מלאה של המסיבה כולה – כולל קישוטים, סרטון הדרכה, מתנות והפעלות. חוברת ההוראות המפורטת תיקח אתכם צעד-צעד לאורך המסיבה כולה.

3616-party-box-תיבת-ההפתעות
יום הולדת נסיכות, דקלה עמית

בין התיבות מן הסתם תמצאו משהו שקרוב לליבם של הקטנים: יש תיבות של פיראטים, גיבורי על, נסיכות, הישרדות כדור הארץ, מדע, פיג'מות, אגדות, מסע בין כוכבים וספא. יש אפילו תיבה לבית מארח! ועוד.

אז תנו לדקלה לייק גדול על רעיון מגניב וביצוע מהמם: זה הקישור לפייסבוק.

ובקרו בחנות לקראת המסיבה הבאה: זה הקישור לחנות

3615-party-box-תיבת-ההפתעות
יום הולדת דקלה עמית

****

במדור הבמה אני מציגה אחת לשבוע עסק או יוזמה שעשויים לעניין את קוראות האתר. למדור העדפה חזקה לעסקים של נשים וליוזמות שידברו לליבן של נשים ואמהות.

איני מקבלת דבר תמורת הקידום על הבמה, ואין באפשרותי לבדוק את איכות השירות המוצע.

יש לך עסק, יוזמה, מטרה או יכולת שחשוב לך לקדם? ספרי לי.

LOGO COLOR JPG 100px

שתפי את הפוסט

באותו נושא

הבמה: Perfect Braids

כל ילדה רוצה צמות של נסיכה… אבל לא כל ההורים הם קולעים מדופלמים. היום על הבמה – קורס לצמות מושלמות!

קרא עוד »
דילוג לתוכן